Vážení zákazníci, jelikož jsme museli provozovnu přestěhovat do Olešnice v Orlických horách, tak máme problém s telefonním signálem, pokud jsme nedostupní, prosím napište nám email. Nebo můžete zkusit WhatsApp. Děkuji za pochopení.

Jak nakupovat - časté dotazy

Snažíme se urychlit Vaše rozhodování a rovnou odpověď na nejčastější dotazy našich zákazníků.

Je možná výměna velikostí?

- samozřejmě je to možné, pokud vám košile, tričko či jiné zboží bude malé či velké, není problém uskutečnit výměnu zboží - stačí zavolat na tel. +420 774 058 280 a domluvit postu

- jde v případě pokud je dostupná Vámi požadovaná velikost, pokud není můžeme nabídnout podobnou alternativu - vždy se můžeme dohodnout, případně zboží vrátíte a my Vám vrátíme peníze

 

Je možné osobní vyzvednutí?

- bohužel v současné době to možné není

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

- ano zasíláme! ovšem pouze při platbě předem na účet

- cena poštovného je dle ceníku dopravce, bude sdělena na vyžádání 

 

Jaká je doba doručení?

- pokud máme zboží skladem - u zboží uvedeno dodání 2- 4 dny (i když občas se stane, že se před momentem prodalo a nestihly jsme opravit) je dodání možné do druhého dne - vždy na telefonické upozornění o urgenci!! a objednání do 14h!

- pokud je zboží u dodavatele tak je to různé, zpravidla je to zase uvedeno u produktu: 7 až 14 dní.

- když na zboží spěcháte, je dobré napsat to do poznámky nebo zavolat

 

Můžu zboží vrátit?

- ano, zboží můžete vrátit do 1 měsíce od převzetí, stačí zaslat zpět na naší adresu: Luxusní móda s.r.o, Olešnice v Orlických horách 172, 517 83 Olešnice v Orlických horách. Do balíčku vložte číslo účtu na které máme vrátit peníze. Nebo můžete využít tento formulář pro vrácení.

 

Vánoční nákupy či dárky - pokud zboží zakoupíte jako dárek třeba k Vánocům, tak se lhůta pro vrácení prodlužuje. Vánoční dárky můžete vyměnit nebo vrátit do konce ledna 2022